Assalamualaikum..

Target:
NINJA KAWASAKI
will be my ride sooner or later.. InsyaAllah :D

MAAF AMAT DIHARAPKAN..
Bw- tidak laju lagi atas sebab2 tertentu. Ada rezeki insyaAllah.

Saturday, October 23, 2010

bongek tol orang kawin tuh!!

huhu..
nnt dah x dapet nak konet2 ngn tenet.. MySpace huhu
on9 ler tuh..

bukan sebab kene grounded ngan mak or bapak aku..
MySpace
neh sebab aku kene blek ke melbourne..

huhu
x suke sangat2..

dah la besok sesudah suboh aku kene blek dah..

isk x pernah2 aku blek time sesudah suboh neh..

ye laa..
time2 tuh aku tengah sedap2 landing atas katil
siap wat pose maut agi
MySpace
tu belom aku topup sekali ngan mimpi ala2 basah..
ngeh2
'uikss mintak simpang empat ade traffic light..'
hehe


neh semue sebab orang kawin tu punye pasai ar..
n x pasai2
aku kene blek awai2..
belom sempat aku nak bermanje2 ngan awekssMySpace
n skodeng2 orang
sebelah uma aku merangkap jiran aku tuh

tup2..
dah kene blek bodo tol laa..
hish anak sape laa yang gatai kawin time2 aku nak blek neh..
ish kalo aku dapat tau
aku
sekeh2 ..
backhand..
front kick MySpace
pergh laki tuh kompem x nak idop agi..
back kick

n semue kick2 laa
aku kasik

ish geram2...


huh!
x pew kauorang
aku x kenal
x pew2
kalo aku dapat korang
lumat korang aku keje kan..MySpace
hehe
aura 'EVIL' aku dah kuar..
HA.HA.HA








p/s: aku bukan nak blek merbourne tp blek merbok jep..hehe

aku betoi2 x puas ati ngan orang kawin tuh
sebok jew..
buat menyemak je..
MySpace amek kau!!

huh!

n aku x abeh agi skodeng2 orang sebelah uma aku
merangkap jiran aku.. ngeh2 MySpace


ceit porah..
deyy
sebelah uma ko tuh mane de uma orang laa yang
de lalang semak samun

gulp..
hehe
no romen.. MySpace
opss cilap no komen..


eh2.. jap
tapi sebelah uma aku yg belah mne ntah.. MySpace
aku x hingat laa plak..
ish watever laa
yang pasti de uma k..

oh2 aku may be not available wat mase neh..
EXAM dtg meminang
terblushing aku..
ngeh2

1 comment:

Atsuko Ichirou said...

kite ble nk kawen ye yunk??hahaa