Assalamualaikum..

Target:
NINJA KAWASAKI
will be my ride sooner or later.. InsyaAllah :D

MAAF AMAT DIHARAPKAN..
Bw- tidak laju lagi atas sebab2 tertentu. Ada rezeki insyaAllah.

Sunday, March 20, 2011

kepada sesiapa yang nak topup free!! KLIK sini!

Assalamualaikum..
ha apa perasaan korang kalu korang dapat topup FREE! mesti best kan!
kenapa aku kata best! sebab aku nak kasi korang topup free of charge!
(sebab ape kau buat ni eh? sebab kredit aku melambak der so nak share2 sikit)
hehe.. kira macam aku nak buat contest la..
Amacam nak tak?
kalu ramai yang nak or respon kat sini nanti aku kasi syarat2 yang korang perlu follow
tapi jangan risau atau gusar sebab tak susah mana pun!
ibarat makan lolipop je.

*terbuka kepada semua pengguna MAXIS!
samada lelaki mahupun perempuan..
sebab aku akan buat share topup so line celcom tak boleh laa.. T_T

P/s: Topup Rm10 seorang!
(lumayan tak!)
3 orang akan dipilih!

12 comments:

syafiqstatichot said...

huiiii... nak nak nak... cecite2!!

:)

kue said...

kue p0wn nak huhu bole ker???

latest entry : Piala Fa 2011 : Jadual Separuh Akhir Pertama

siLenT REAdeR said...

naKKKKK....

TheGirlNamedNoor said...

huish!! opkos le nk.....sapa xnk topup free....haha

Adil sunbae said...

hehe lek lu.. kene tunggu ramai cket yg bg respon bru on ok! :D

nur maisarah said...

nakkk. nak buat tepon mak. hee

cyunk said...

nak nak nak...

syaz rini said...

hello junior uitm..:P akak senior nak juga bleh..ahah..

Fatini Zulghafar said...

Alaaaaa, nak jugak. Tapi line celcom la pulekk. Hish, melepas spoloh ringgit topap!

Atsuko said...

b kene bg manje taw topup tu...
hikhik...

Sha Qiffmie said...

nak.. nak..

beiha mat said...

nak nak !!!!