Assalamualaikum..

Target:
NINJA KAWASAKI
will be my ride sooner or later.. InsyaAllah :D

MAAF AMAT DIHARAPKAN..
Bw- tidak laju lagi atas sebab2 tertentu. Ada rezeki insyaAllah.

Friday, March 4, 2011

moh skodeng benda PANAS!!

*gambar sekadar cuci2 mate


Ohayok bloggers !

aku rase dah lama giler aku tak update blog aku.yang sekor neh

"dey memang dah lama dah pun"

"lek ar der.. chill tak bek mare2 nanti cepat kedut dowh"

oleh sebab aku takde sebarang idea nak update entri so entri aku kali neh just ringkas, padat dan bukan muktahir.

so nak cepatkan cite tak payah lah nak bermukadimah2 yang panjang berjela2..

just straight tu da point la bak kate omputih..

tapi sebelum tuh aku nak ingatkan kepada sesiapa yang ade penyakit lemah jantung ke pundi kencing ke aku nasihat kan tak payah la korang nak tengok bende neh..

AMARAN KERAS!

"oi kau takut kitaorang terstim kew"

"heh takat korang stim aku tak heran la yang aku takut korang pitam terus "

ish daripada aku merepek merapu meraban berjela2 bek korang tengok gambar neh

benda panas neh kene tengok betui2 sebab dia secret siket dan kalu boleh jangan kelip mate

nak senang nampak cuba fokus kat tengah2

hah jumpa tak?

kalu tak jumpa tengok lagi sampai jumpa

GUDluck! *_*


aku chao lu eh!

arios amigos


p/s: tenet slow giler babun!!

terkemut2 aku nak upload gambar.. Xd



No comments: