Assalamualaikum..

Target:
NINJA KAWASAKI
will be my ride sooner or later.. InsyaAllah :D

MAAF AMAT DIHARAPKAN..
Bw- tidak laju lagi atas sebab2 tertentu. Ada rezeki insyaAllah.

Thursday, December 9, 2010

N A K E D = pegi bukak kamus laa..

Cam taek jew..

Huhu

Bukan ape

Aritu.. jangan tanye aku bile sebab aku pon dah tak ingat.. lol

Wateve bai.. aku gi kl

Bukan kandang lembu wehy.. neh kuale yang penoh lumpur and that’s why laa depe panggil kuala lumpur…

Huahuahua..

Okey back to story..

Aku gi kire2 dalam 2 ke 3 ari camtu ar.. tak ingat laa pulak ( ish short memory tol )

Actually aku tak tau pon gi sane berape ari.. ( malas nak tanye mak )

So aku tibai je packing 2 ketul tshirt, seketul suar slack, I ketul kemeje kotak2

(nak pakai mase balek)dengan under2 yang WAJIB wear oleh ladies..

“Wala wei bai.. ko bawak suar slack seketul jew..”

“Habeh mase balek nanti nak pakai pew.. tak kan laa ko nak pakai legging skin color kut…”

Kepale hot kau!!

Ko nak mak aku campak aku tengah gunung merapi tuh… tak pon campak masok gaung..

Tobat aku.. tobat..

Aku pakai balek suar jean aku yang teramat skinny tuh.. ( seksa kulit aku nak bernafas )

Jimatcket.. tak-payah-nak-angkut-beg-berat2… hehe ( pecah lobang jamban aku )

First day tuh aku gi putrajaya untuk settle kan kes adek aku ( bukan naek mahkamah )

Tapi tak sempat nak settle..

Dari putrajaya aku, bapak aku, mak aku n adek aku yang mate meletik ( ayat jeles )

Kene pagi cyberjaya pulak dah..

Dah laa aku neh pening tengok tempat depe neh..

Mane x nyer nak cari stesen minyak macam carik jarum emas dalam jerami.. macam haremmm..

“Korang tau ke jerami tuh ape? sendirik google yer…” hakhak

Abess 1 putrajaya kiteorang merayap tapi still tak jumpe gakss stesen minyak..

Bapak aku fedap lalu kiteorang fly ke kajang (naek kete laa ) ;p

Bapak aku cakap kat kajang senang carik stesen minyak, hotel dan jugek sate kajang

Ofcos laa senang carik sate kat kajang neh name pon kajang merate cerok mesti de sate…

mmm.. yummy2

kiteorang lepak jap kat satu restoren neh..

name restoran nyer adalah….

( tengah loading )

Harap sabar

Hah..

Haji samsuri KOT

Aku tak ingat laa tapi ade haji2 laa kat depan tuh…

Haha wateve

Sedap gler dye punye kuah sate including dye punye sate besar gedabak wa cakap same lu..

Tak-caye-datang-sendirik..

Selepas perot membulat dengan comelnyer..

Kami anak beranak pon gerak nak cari hotel..

Tapi sebelom tu aku sempat cilok due ketul crocs… hehe

Dapat-gak-beli-crocs-murah-sebab-not-ori-laa

And we just go through de road..

Cari-hotel-without-booking-memang-payah-laa ( kalau kat kl or others big cities )

Naseb baek dapat sekor.. hakhak

Lawa-gler

Ayat yang aku describe tentang hotel..

Dalam-hutan-but-nice

Tapi nice aku tak lame selepas bapak aku kasi tau de payment

Terkedu aku bile bapak aku cakap berape harge hotel tu for 1 night only..

Rm 300 something and plus2 and incuding government tax

G.I.L.E.R

Aku ngan familio check in dah laa malam around 10 o’clock maybe..

Besok pagi kene kuar awai sebab nak gi cyberjay and batu caves..

Check in hotel yang rm 3oo ++ tuh semate2 nak tido..

Macam shit..

Mangkuk jamban punye hotel ( aku tak ingat name hotel tuh )

To be continue…

Adios amingoss

No comments: