Assalamualaikum..

Target:
NINJA KAWASAKI
will be my ride sooner or later.. InsyaAllah :D

MAAF AMAT DIHARAPKAN..
Bw- tidak laju lagi atas sebab2 tertentu. Ada rezeki insyaAllah.

Thursday, January 6, 2011

melantak vs mengantuk!!

ohayok...


brottttt2.... ( bunyik perut bukan bunyik kentut nyer!)

heh pepagi bute tetibe rase lapar giloss

mane tak nyer last sekali makan pukul 12 tengah hari tadi..

dinner tak makan

'weh cendol! kau ingat perut kau tuh tahan ke'


ceh!

balek duk kolej memang buat aku rase lapar gile banggang dowh!

tu sebab aku payah nak kurus xP


heh sambil2 tunggu maggi aku lembut dan empuk

terhasil lah entri aku yang tak bermoral neh



"alaa.. setakat melantak maggi ape barang bro"

"maggi tak maggi janji kenyang dowh!"


arios amigos..


P/s : maggi aku dah terlebeh kembang-mambang! LOL :D

*aku cinta maggi tomyam :P

2 comments:

myhardday said...

kire ok ape maggi..^^V..

Adil sunbae said...

yup maggi memang heaven time perot lapar gile :D